سوالات متداول

سوالات متداول

1. سامانه خدمات Kplus چیست؟

پاسخ: این سامانه به شما کمک می کند در هر مکان و هر ساعت از شبانه روز، متخصصین آموزش دیده و مورد تایید Kplus را برای انجام خدمات موردنیاز خود انتخاب نمایید.

2. سامانه خدمات Kplus چطور کار می کند؟

پاسخ: این سامانه بعد از دریافت سفارش شما،متخصصان را متناسب با نیاز مطرح شده به شما معرفی می کند و شما می توانید مستقیما با هریک از آنها تماس بگیرید و به توافق برسید.

3. چگونه می توانم سفارش ثبت کنم؟

پاسخ: شما می توانید با وارد کردن اطلاعات کلی سفارش خود شامل انتخاب سیستم (سقف یا دیوار) و حدود متراژ و ثبت نام در سامانه ثبت سفارش کنید.

4. تهیه محصولات و ملزومات بر عهده کیست؟

پاسخ: مسولیت تهیه تمام محصولات مورد نیاز بر عهده نصاب می باشد.

5. دلیل اختلاف قیمت نصاب متفرقه با نصاب های آموزش دیده Kplus چیست؟

پاسخ: نصاب های آموزش دیده و مورد تائید Kplus موظف به استفاده از محصولات اصل Kplus و همچنین رعایت استانداردهای اجرایی، آیین نامه ها و دستورالعمل‌ها  می‌باشند.

6-متخصصان سامانه خدمات Kplus بر اساس چه معیارهایی انتخاب می شوند؟

پاسخ: همه متخصصین نه تنها آموزش های Kplus را گذرانده اند ،بلکه با توجه به آداب مشتری مداری ،کیفیت اجرا و نداشتن سوء پیشینه بررسی و انتخاب می شوند.

7-نصاب مورد تائید کیست؟

  • پاسخ: نصاب های این سامانه در دوره های آموزشی اجرای تخصصی سیستم های Kplus شرکت کرده و دارای مدرک معتبر از شرکت Kplus میباشند.همچنین گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد از آنها اخذ شده است.

8- هزینه انجام پروژه چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه هزینه اجرای پروژه حتما لازم است از پروژه شما بازدید شود اما برای اطلاع از قیمت هر متر مربع سیستم سقف و دیوار می توانید به آنالیز قیمت مراجعه نمایید. 

9-کجا می توان از خدمات این سامانه استفاده کرد؟

پاسخ:خدمات این سامانه قابل ارائه در تمامی کاربری ها اعم از منزل های مسکونی، واحدهای تجاری، اداری، آموزشی،درمانی و سالن های خدماتی و زیبایی می باشد.

10-محدوده جغرافیایی ارائه خدمات کجاست؟

پاسخ: در حال حاضر این سامانه تنها در استان تهران، البرز و شهر مشهد فعالیت می نمایداما به زودی فعالیت خود را در دیگر استان های کشور گسترش خواهد داد.

11-چگونه هزینه را پرداخت کنم؟

پاسخ: هزینه انجام کار،می بایست قبل از شروع با متخصصین توافق گردد و پس از انجام کار ،هزینه می بایست بر اساس توافق صورت گرفته به متخصص پرداخت گردد.

12-چگونه متخصص خود را تغییر دهم؟

پاسخ: در صورت تمایل به تغییر متخصصین پیشنهادی به شما، می‌توانید با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید درخواست خود را اعلام نمایید.

13-چگونه می توان از اصالت محصول اطمینان یافت؟

پاسخ: دقت داشته باشید که کلیه متخصصین موظف هستند از محصولات با برند کی پلاس استفاده نمایند ،شما می توانید با مراجعه به بخش شناسایی اصالت محصول، اطلاعات بیشتری در این باره کسب نمایید.

14-سامانه خدمات Kplus  تا چه حد در قرارداد فی مابین من و متخصص نقش و مسئولیت دارد؟

پاسخ: ما در قرارداد بین مشتری و متخصص هیچ نقشی نداریم و صرفا معرف متخصصین به مشتری هستیم.توصیه می کنیم در عقد قرارداد و هر گونه توافقی با متخصص دقت لازم را به خرج دهید.

15-چگونه بهترین متخصص را انتخاب کنم؟

پاسخ:مطالعه پروفایل متخصصان بهترین راه برای مقایسه و انتخاب است.همچنین شما می توانید نظر و امتیاز مشتری های پیشین را در مورد هر متخصص مطالعه کرده و به بهترین انتخاب برسید.

16-آیا امکان ویرایش پروفایل وجود دارد؟

پاسخ: بله. شما می توانید در هر زمان اطلاعات پروفایل خود را ویرایش نمایید.