انتخاب گروه اجرایی مناسب

0 دیدگاه

چگونه یک پیمانکار خوب برای بازسازی انتخاب کنیم؟

پیدا کردن سازنده یا پیمانکار مناسب که بتوان به او اعتماد کرد تا زیبایی ذاتی خانه شما را حفظ کند و در عین حال تغییراتی را که مطابق سلیقه شما باشد ایجاد کند، بسیار مهم است.

باید بدانید که سازنده برای نظرات و نگرانی‌های شما ارزش قائل است و به شما گوش خواهد داد. ما در اینجا همراه شما خواهیم بود تا با پرسیدن سوال‌هایی از پیمانکاران انتخاب بهتری داشته باشید:

 

  • آیا مهارت لازم برای انجام پروژه شما را دارند؟

در رابطه با سلیقه و خواسته‌های خود به صورت دقیق و شفاف صحبت کنید و به طور کامل پیمانکار را از نقشه‌های خود مطلع سازید. سعی کنید پیمانکاری را انتخاب کنید که بتواند با سلیقه و نظر شما پیش برود و همچنین ایده و طرح‌های متنوع برای ارائه داشته باشد تا در حد امکان بتواند در هنگام چالش‌های غیرمنتظره تغییرات درخواستی شما را اجرا کند. از او نمونه‌کار بخواهید و کاملا از تجربه و تبحر وی اطمینان حاصل فرمایید؛ زیرا هر سبک خانه‌ای چالش‌های متفاوتی دارد، شما باید مطمئن شوید که سازنده، این چالش‌ها را پیش‌بینی می‌کند و از تجربه‌های قبلی مشابه در پروژه‌تان استفاده می‌کند.

 

  • از چه مصالحی در پروژه شما استفاده خواهد کرد؟ آیا مصالح به کار برده شده شامل گارانتی می‌شوند؟ چقدر زمان می‌برد تا مواد و مصالح به دست شما برسند؟

دانستن اینکه مصالحی که در بازسازی شما استفاده می‌شود چه کیفیتی دارد و آیا شامل گارانتی می‌شود به شما کمک می‌کند که مصالح گوناگون را بشناسید و باکیفیت‌ترین مصالح را انتخاب کنید. شما با ثبت سفارش پروژه خود در سامانه خدمات کی‌پلاس می‌توانید از اصالت مصالح به کار رفته، اطمینان حاصل نمایید. به یاد داشته باشید برای یک بازسازی کارآمد، شما نیاز به یک برنامه زمانی مشخص دارید؛ پس در تمام مراحل بازسازی از پیمانکار خود بخواهید که یک زمان مشخص برای شما تعیین کند.

 

  • در طول مدت بازسازی تیم در کجا مستقر می‌شود؟ مصالح آنان کجا قرار می‌گیرند؟

یکی از دغدغه‌های افراد برای بازسازی این موضوع است که آیا در زمان بازسازی می‌توانند در خانه خود بمانند یا باید برای مدتی نقل مکان کنند؟ همچنین باید بدانید چه مقدار از محیط خانه‌ی شما در این بازسازی مسدود می‌شود. دانستن اینکه تیم بازسازی تمام وقت یا نیمه وقت در منزل شما هستند، کمک می‌کند تا به راحتی تصمیم بگیرید که در طول مدت بازسازی درکجا زندگی کنید.

 

 

  • در مدت زمان انجام پروژه با کدام فرد به صورت مستقیم در ارتباط هستید؟

سازنده ممکن است نتواند دقیقا به شما بگوید که در حال حاضر چه کسی به پروژه شما اختصاص داده می‌شود، اما این سؤال ساختار تیم پروژه و میزان کار تیم را در هر زمان مشخص می‌کند. در نهایت بدانید که دقیقا چند نفر برای پروژه شما اختصاص داده شده‌اند و مسئول اصلی پروژه شما چه کسی است.

 

 

  • چقدر زمان می‌برد تا پروژه بازسازی منزل شما به اتمام برسد؟

برآورد کنید که چقدر زمان نیاز است تا بازسازی منزل شما به طورکامل انجام شود. اگر چالش‌هایی در زمان بازسازی پروژه پیش آمد؛ مثل تعویض لوله کشی‌ها، تخریب دیوارها یا جایگزین کردن کف پوش‌های جدید، چه تاثیری روی زمان اتمام کار شما خواهد گذاشت؟

اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پروژه بازسازی شما به اتمام برسد، می‌توانید سفارش خود را در سامانه خدمات کی‌پلاس ثبت فرمایید.

 

  • آیا قیمت پروژه بر اساس زمان و مصالح تعیین می شود یا قیمتی ثابت برای انجام کار اعلام نموده است؟

یک قرارداد قیمت ثابت به این معنی است که شما از قبل هزینه کار ساختمان را می‌دانید و هیچ غافلگیری ناخوشایندی نخواهید داشت. به صورت دقیق در مورد هزینه کار با پیمانکار صحبت کنید. برای مثال هزینه‌ها به چه شکل محاسبه می‌شوند؟ آیا هزینه مصالح و وسیله‌های جانبی را به طور جداگانه دریافت می‌کند؟ آیا برای حمل و نقل وسایل، کارگر به همراه می‌آورند و هزینه آن جداست؟ آیا قیمت طی شده شامل تمامی مراحل بازسازی می‌باشد؟

 

  • ثبت قرارداد

بعد از صحبت با چندین پیمانکار و دریافت مشاوره از آنان و در نهایت که موفق به انتخاب بهترین آن‌ها شدید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که تمام موارد را به صورت مکتوب طی قراردادی ثبت نمایید.

در سامانه خدمات کی پلاس نمونه‌ای از قرارداد موجود است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

 جمع بندی نکات

با توجه به نکات گفته شده، شما با دریافت پاسخ‌هایی از پیمانکاران می‌توانید بهترین تصمیم را با توجه به نیاز خود در بازسازی بگیرید.

خبر خوب اینکه شما با ثبت سفارش در سامانه خدمات کی‌پلاس همواره این اطمینان را خواهید داشت، متخصصینی که برای پروژه شما پیشنهاد می‌شوند دوره‌های تخصصی نصب و اجرای سیستم‌های کی‌پلاس را با موفقیت گذرانده‌اند و تمامی آنها با داشتن گواهینامه کی‌پلاس از محصولات اصل و استاندارد با برند کی‌پلاس در پروژه شما استفاده می‌کنند. برای هر پروژه که در سیستم ثبت می‌گردد 4 پیمانکار مورد اعتماد شرکت به مشتری پیشنهاد داده می شود که می‌تواند از هر یک از آن‌ها مشاوره رایگان دریافت کند. همچنین در مدت زمان اجرای پروژه از سمت شرکت به طور مرتب پشتیبانی صورت می‌گیرد و در حین اجرای پروژه نیز به درخواست شما بازرسی رایگان از پروژه انجام خواهد شد.

 

یک کلیک فاصله تا سقف و دیوار دلخواه شما

 

 

دیدگاه ها

    دیدگاه خود را یادداشت نمایید