کاربرد کی پلاس در انواع کاربری

0 دیدگاه

کاربرد سیستم های درای وال در کاربری های مختلف

 

کاربرد سیستم های کی پلاس در دکوراسیون تنها محدود به سقف یا دیوار خانه نیست، بلکه می‌توان از آن برای طراحی ساختمانهای اداری، فروشگاه ها، مطب‌های پزشکی، سالن‌های زیبایی و مراکز تجاری با دیزاین‌های مدرن و امروزی نیز استفاده کرد. در ادامه به بررسی برخی از کاربردهای گسترده این سیستم ها میپردازیم.

کاربرد محصولات کی پلاس در دکوراسیون محیط های اداری

 

سیستم های کی پلاس، یک انتخاب بسیار عالی برای طراحی و دکوراسیون محیط های اداری هستند.

برای استفاده از این محصولات به نکات زیر توجه نمایید:

  1. طراحی محیط های اداری باید با توجه به استانداردهایی خاص انجام شود، مثلا فرم‌های هندسی، انتخاب رنگ و نوع نورپردازی مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که باید در انتخاب آن‌ها دقت شود.
  2. رنگ دیوارها معمولا از تناژهای رنگی خنثی و روشن انتخاب می شود.
  3. تامین نور محیطی و وجود نور کافی در نورپردازی این محیط ها اهمیت زیادی دارد.
  4. در ادارات و شرکت‌هایی که معماری ساختمان آن‌ها مدرن و امروزی است، بهتر است از انواع طرح های دکوراتیو استفاده شود.

کاربرد این محصولات در دکوراسیون فقط محدود به طراحی سقف نیست، بلکه می‌توان از انواع طرح های دیوار نیز در طراحی داخلی شرکت‌ها بهره برد. دیوارهای جداکننده کی پلاس به عنوان پارتیشن یکی از رایج‌ترین کاربردهای کی پلاس در محیط های اداری هستند.

 

 

کاربرد محصولات کی پلاس در دکوراسیون مطب

 

یکی دیگر از کاربردهای این سیستم ها استفاده از آن در دکوراسیون مطب‌ها و ساختمان‌های پزشکی می‌باشد. احساس آرامش مریض در مطب دکتر مهم‌ترین چیزی‌ست که در دکوراسیون مطب پزشکی مورد توجه است. به دلیل انعطاف بالای این محصولات، اجرای انواع طرح های معماری امکان پذیر است.

در طراحی مطب و محیط های درمانی نیز باید به نکاتی مثل نورپردازی مناسب، رنگ ملایم دیوارها، استفاده از المان هایی که به آرامش فضا کمک میکنند حائز اهمیت هستند.

همچنین استفاده از انواع کاغذ های دیواری روی دیوارهای کی پلاس میتواند به زیبایی محیط کمک شایانی نماید.

 

 

کاربرد سیستم های کی پلاس در دکوراسیون محیط های تجاری

 

مهم‌ترین بخش دیزاین یک فروشگاه دکور و ویترین آن است، که میتوان از محصولات کی پلاس برای طراحی ویترین، دیزاین دیوار و سقف فروشگاه استفاده کرد.

توجه به نکاتی مثل چشم گیر بودن دکور فروشگاه، سقف های مدرن، استفاده از رنگ هایی متناسب با محصول شما و نورپردازی خلاقانه میتواند در طراحی محیط اداری به شما کمک نماید.

 

امروزه در طراحی انواع ساختمان‌های تجاری، اداری، آموزشی و بسیاری از کلینیک‌های پزشکی، از معماری مدرن استفاده میشود. کی پلاس همگام با معماری روز، نه تنها امکان ساخت مدل‌های ساده تا پارامتریک و بسیار پیچیده و مدرن را فراهم می‌کند، بلکه استفاده از آن مزیت‌های بسیار دیگری نیز به همراه دارد. که در مطالب بعدی به شرح دادن این مزیت ها خواهیم پرداخت.

دیدگاه ها

    دیدگاه خود را یادداشت نمایید